9 November 2006
For Immediate Release
Contact: Ken McGinnis

MyHeritage Ltd. udgiver ny dansksproget software til slægtsforskere

Surprise, Arizona, November 9, 2006 - MyHeritage Ltd., ledende indenfor software til slægtsforskning, annoncerede idag udgivelsen af den dansksprogede udgave af Legacy Family Tree.

Programmet, der bruges af både amatører og professionelle slægtsforskere til registrering og udgivelse af slægtshistorie, såvel i bogform som på internettet, er nu det foretrukne program for danske slægtsforskere.

“Indtil nu har valget for mange slægtsforskere stået mellem Brothers Keeper og Family Tree Maker”, skrev Lars J. Helbo i Alt om DATA. ”Det første har et stort funktionsomfang og en fremragende lokalisering, men brugerfladen er ikke tidssvarende. Det andet har en moderne brugerflade, men funktionsomfanget er noget mere beskedent, og lokaliseringen halter på flere punkter.

Hvis det har været dilemmaet, så kommer Legacy nu som løsningen. Programmet forener simpelthen de to andre programmers fordele uden at have deres mangler.

Oven i det kommer, at programmet er klart billigere. Standardversionen, som vil være tilstrækkelig for de fleste er gratis og selv DeLuxe-Versionen koster under det halve af konkurrenterne. Det må kaldes en klar testvinder."

Nøglefunktioner

Pris m.m.

Legacy Family Tree 6.0 - Dansk udgave, kan nu downloades på http://www.legacydansk.com

Deluxe udgaven fås for kun US $34.95.

Andre sprog

Legacy leveres udover dansk i øjeblikket med følgende andre sprog: Engelsk (Australien), engelsk (Canada), engelsk (Storbritannien) og engelsk (USA).

Der arbejdes pt. med oversættelse af programmet til følgende sprog: Afrikaans, tysk, estisk, spansk, fransk, italiensk, hollandsk, norsk (både bokmål og nynorsk), portugesisk, finsk og svensk.

Om MyHeritage Ltd.

MyHeritage Ltd. blev stiftet i 1984 og udgiver det prisvindende Legacy Family Tree genealogi software program. MyHeritage Ltd. har hovedkvarter i Surprise, Arizona. Mere information om firmaet kan ses på www.LegacyFamilyTree.com.

For the English edition of this press release, please click here.